El baúl de los recuerdos

El baúl de los recuerdos

Mensaje  JS el Mar Feb 23, 2010 2:24 pm

Ieps, més o menys per que ens posem d'acord, indiquem què tenim ja a l'esquena que poguem aprofitar.
A voz de pronto, jo tinc una llibreria molt shula d'ajax. Tb tinc els scripts aquells de javascript per adaptar la pàgina a la resolució i navegador de l'usuari.

Ara no sé que més tinc per ai. Ja m'ho miraré. S@s fora!

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

PS: I'm not anti-social, I'm just not user friendly...
JS

Ver perfil de usuario

Re: El baúl de los recuerdos

Mensaje  miki el Mar Feb 23, 2010 3:47 pm

Doncs jo que recordi, només tinc la part aquesta de l'htaccess d'inmonauta. Ja miraré a veure si es pot treure profit d'alguna altra banda

-Go home and turn on your computer
-Start up your IDE of choice
-Now take that fish you bought and smack yourself in the head with it
Repeat step 5 until thought of "jumping in" leaves your mind
miki
Admin

Ver perfil de usuario

Mensaje  JS el Mar Feb 23, 2010 5:58 pm

No crec k ns calgui, però tb tinc la llibreria de divs amb scroll vertical. És un xic millorable però va b.

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

JS

Ver perfil de usuario

Mensaje  JS el Mar Mar 16, 2010 10:10 pm

He penjat al dropbox uns quants fitxers:

- index.php: l'esquelet de l'index.php... Només era per proposar una estructura amb tot d'includes comentats a mode d'exemple.
A part d'això, hi ha la línea <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; UTF-8" /> que fa referència al charset que hauríem d'utilitzar si no volem tenir problemes amb el caràcter €.
Tb he posat un div just a sota del body, per tal de poder redimensionar el body sencer si s'escau.
Finalment, hi ha una crida ara per ara comentada al script aquell que ajusta els continguts de la pàgina en funció del navegador.

- estil_navegador.js i estil_regles.js: les dues llibreries que adapten l'estil de la pàgina al navegador. De la primera només hem de fer cas de la funció ajustarContingut(); (que crido al final d'index.php), que és la que s'encarrega d'executar els estils programats en la segona llibreria... ara per ara buida.

- formulari_validacio.js: contè un parell de funcions de validació de textos i adreces de correu. Dec tenir alguna més complerta per ai... ja ho miraré.

- sistema_ajax.js i sistema_ajax.php: llibreries per poder fer peticions ajax de forma ordenada. De moment no les necessitem i el seu ús és una mica malparit d'explicar. Quan les necessitem ja ho parlarem amb més detall.

- sistema_sql.php: conté un parell de funcions d'interès. function connectaBD($usuari) permet connectar-nos a la base de dades local especificant el nom de l'usuari. function saneja($input, $eliminaInjeccioNoSQL = true) permet sanejar el text de les queries. Qualsevol text que vagi al servidor, desprès de ser validat, ha de passar per aquí. Èl segon paràmetre és opcional i permet desactivar la injecció de codi no SQL.

- sistema idioma.php: l'esquelet de la llibreria que ens ha de permetre carregar l'idioma. De moment pràcticament tot està comentat i per implementar. Abans de fer aquesta llibreria, hauríem d'inicialitzar les dades de l'usuari (per poder saber si té algun idioma preferit o alguna cosa per l'estil) en una llibreria sistema_usuari.php. Veig 2 alternatives per desar les dades de l'usuari: contruir un objecte ben xiroi o bé desar-ho tot en variables de sessió (id, nick, rang, idioma i alters que veiem que s'utilitzen molt sovint). Les variables de sessió pràcticament sempre estan activades però no sempre. As you wish, mein Freund.

JS

Ver perfil de usuario

Mensaje  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado