"Deadlines" i estat de desenvolupament

"Deadlines" i estat de desenvolupament

Mensaje  JS el Lun Mar 15, 2010 3:02 am

Obro aquest espai per dur al dia la feina feta, per fer i, en la mesura del possible, marcar-nos dates ¡ objectius.

Apunto una mica els primers passos i la previsió de temps per fer-los, tal i com van quedar durant l'última reunió:

- Estructura base de dades: 2 sessions.
- Implementació de base de dades: 1 sessió.

- Administració d'usuaris: 7 sessions
- Administració concursos: 7 sessions
- Filtratge i ordenació de concursos a la pàgina principal: 1 sessió

- Sistema de cercador (concursos): 14 sessions
- Sistema de cercador (usuaris): 7 sessions

Com ja vaig comentar-li a l'Aleix, més o menys considero una sessió com una tarda de feina. Si fem càlculs, aquestes primeres funcionalitats se'n van a unes 6 setmanes de treball, treballant cada dia. L'Aleix va marcar el dia 15 de Juny com a primera data per tenir un producte per vendre. A les nostres sessions, cal sumar el posterior maquetatge, que serà més curt, en teoria (a no ser que ens haguem d'emmerdar nosaltres amb DHTML, que desprès es pot allargar una mica).

Ho vaig fer molt per sobre. No sé com ho veus, tu Miky. Si creus que he dit cap bestiesa comenta-ho. Igualment, això ho veurem del cert durant les primeres setmanes de feina, en funció de com ens ajustem, o no, a la previsió.

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

PS: I'm not anti-social, I'm just not user friendly...
JS

Ver perfil de usuario

Re: "Deadlines" i estat de desenvolupament

Mensaje  miki el Lun Mar 15, 2010 5:20 pm

Sí, el nombre de sessions em sembla correcte. Més o menys ja em sembla una cosa així però ja et vaig comentar que jo per acotar hores era bastant horrible. De moment diguem el 15 de Juny (jo ho veig factible).

-Go home and turn on your computer
-Start up your IDE of choice
-Now take that fish you bought and smack yourself in the head with it
Repeat step 5 until thought of "jumping in" leaves your mind
miki
Admin

Ver perfil de usuario